skip to Main Content

Veel gestelde vragen

  • In goede staat houdt in dat het product er goed uitziet en dat er enkele normale gebruikssporen zichtbaar kunnen zijn.
  • Zo goed als nieuw staat houd in dat het product nauwelijks sporen van gebruik vertoont.
  • Nieuwstaat houd in dat het product naast dat het nauwelijks sporen van gebruik vertoont het ook daadwerkelijk weinig gebruikt is.
Al onze producten worden zorgvuldig nagekeken, gecontroleerd en grondig schoongemaakt, waardoor veel van hen in de categorie “in goede staat” vallen. Een goede schoonmaakbeurt doet wonderen. Bij de inkoop beoordelen we het aangeboden product nauwkeurig, en als er veel gebruikssporen zijn, zullen we minder snel overgaan tot de inkoop ervan. Indien we toch een product aanbieden met aanzienlijke gebruikssporen, zullen we dit altijd apart vermelden in de beschrijving en foto’s van het betreffende product plaatsen. Mocht je behoefte hebben aan extra foto’s, kun je altijd contact met ons opnemen en zullen we deze graag toesturen.

Alle foto’s die je ziet bij onze tweedehands producten zijn door onszelf gemaakt. Het kan echter voorkomen dat we dezelfde foto’s voor meerdere identieke items gebruiken, aangezien we onze producten grondig schoonmaken en zien ze er na het schoonmaken vrijwel hetzelfde uit. Als een lens of camera toch duidelijke of afwijkende gebruikssporen heeft, zullen we daar aparte foto’s van maken en dit ook expliciet vermelden in de productbeschrijving.

Omdat wij volledig achter de producten staan die we verkopen, bieden we standaard 6 maanden garantie op alle camera’s & lenzen. Dit betekent dat als je technische schade ervaart aan het scherpstelsysteem of een foutmelding krijgt op één van onze camera’s, wij de reparatie op onze kosten zullen uitvoeren. Mocht de reparatiekosten de waarde van het product overschrijden, bieden we je een vervangend product aan. Als het vervangende product niet op voorraad is, zullen we overgaan tot terugbetaling.

Dat is zeker mogelijk. Aangezien wij een kantoor hebben en geen winkel, is het ophalen alleen mogelijk op afspraak. Neem hiervoor van tevoren contact met ons op, dan zorgen we dat de koffie voor je klaarstaat.
Wij streven ernaar om jouw pakketje dezelfde dag nog te verzenden, zodat jij jouw bestelling de volgende dag in huis hebt.
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je daarvan een bevestiging. Wij gaan direct aan de slag met het inpakken van jouw pakket. Zodra het pakket op de post is, ontvang je een bewijs van verzending inclusief track & trace informatie. Mocht je deze berichten niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wij hopen dat je het antwoord op deze vraag niet nodig hebt. Mocht het echter zo zijn dat je niet tevreden bent met je aankoop, dan kun je deze binnen 14 dagen aan ons retourneren zonder opgaaf van reden. Laat het ons van tevoren weten, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing, zoals terugbetaling, vervangend product of een waardebon.

Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Bij iedere camera ontvang je in ieder geval een accu en oplader. Daarnaast krijg je ook de accessoires mee die wij bij de inkoop hebben ontvangen, zoals een doos, handleiding, lens pouch, zonnekap, enzovoort.
Back To Top
De waardering van www.camera-point.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 227 reviews.