Veel gestelde vragen
- In goede staat houdt in dat het product er goed uitziet en dat er enkele normale gebruikssporen zichtbaar kunnen zijn.
- Zo goed als nieuw staat houd in dat het product nauwelijks sporen van gebruik vertoont.
- Nieuwstaat houd in dat het product naast dat het nauwelijks sporen van gebruik vertoont het ook daadwerkelijk weinig gebruikt is.
Alle foto’s die je ziet bij onze tweedehands producten zijn door onszelf gemaakt. Het kan echter voorkomen dat we dezelfde foto’s voor meerdere identieke items gebruiken, aangezien we onze producten grondig schoonmaken en zien ze er na het schoonmaken vrijwel hetzelfde uit. Als een lens of camera toch duidelijke of afwijkende gebruikssporen heeft, zullen we daar aparte foto’s van maken en dit ook expliciet vermelden in de productbeschrijving.
Omdat wij volledig achter de producten staan die we verkopen, bieden we standaard 6 maanden garantie op alle camera’s & lenzen. Dit betekent dat als je technische schade ervaart aan het scherpstelsysteem of een foutmelding krijgt op één van onze camera’s, wij de reparatie op onze kosten zullen uitvoeren. Mocht de reparatiekosten de waarde van het product overschrijden, bieden we je een vervangend product aan. Als het vervangende product niet op voorraad is, zullen we overgaan tot terugbetaling.
Wij hopen dat je het antwoord op deze vraag niet nodig hebt. Mocht het echter zo zijn dat je niet tevreden bent met je aankoop, dan kun je deze binnen 14 dagen aan ons retourneren zonder opgaaf van reden. Laat het ons van tevoren weten, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing, zoals terugbetaling, vervangend product of een waardebon.